Töötamine täiesti UUE tõsieluseriaali loomisprotsessis oli kindlasti üks väljakutsuvamaid. Mõningate süsteemi errorite tõttu olin vahel olukorras, kus klientuur vajas kiireid vastuseid ka peale esilinastusi erinevates Eesti linnades. See omakorda tähendas, et peale keskööd oli okei vastata 200-300 Instagrami sõnumile “Tere! Palun kirjutage info@villatv.ee”, et inimesed makstud episoode näha saaksid.
All in all, mega positiivne ja arendav kogemus. Kontode kasvatamine algas nullist ning jõudsime kogu tiimiga sajaga üsna kiirelt. Olen tänulik selle võimaluse eest!
Kasvatasime konto mõne nädalaga nullist ca 12-13k jälgijani (täna on see arv taas 10k peal). Kokkuvõtteks osutus projekt sotsiaalmeedias edukaks ning suunas inimesi sarja vaatama.